Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

SV7JKE


SV7JKE

Καλώς ήλθατε στο site μου....
Θεωρώ βέβαια την ανάγκη να συστηθώ....
Το όνομα μου είναι Σταμάτης Σοφιανόπουλος και ζω στην πόλη της Καβάλας….είμαι 45 ετών και είμαι υπάλληλος στον ΟΤΕ , στον τεχνικό κλάδο …με το χόμπι του Ραδιοερασιτεχνισμού σε γενικότερη μορφή ασχολούμαι από το 1975

(δύσκολα χρόνια για πομπούς)...
Το 2006 απέκτησα την επίσημη άδεια ραδιοερασιτέχνη με το χαρακτηριστικό SW7JKE….. άργησα λίγο ε; …….κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως όπως λέει και ο λαός μας.

Τώρα πια απο 7/2008 ειμαι κάτοχος της Νο1 ..... δηλαδή : SV7JKE

Όμως τα χόμπι δεν σταματάνε εδώ….μου αρέσει η συλλογή νομισμάτων , γραμματοσήμων…τηλεφώνων…και γενικώς οτιδήποτε που μπορεί να κεντρίσει την μνήμη , σε όλους εμάς που ζήσαμε αυτά τα ωραία αντικείμενα αλλά και ταυτόχρονα που μπορεί να αναπτύξει το ενδιαφέρον όλων των νεότερων φίλων , που μόνο μέσα από τα βιβλία ή τις φωτογραφίες μπορούν να τα δούνε όλα αυτά.

Σαν τελευταίο άφησα το χόμπι , που φέρνει κατά γενική ομολογία ..ηρεμία…

Το ψάρεμα....ναι φίλοι μου ,το ψάρεμα τουλάχιστον εμένα μου φέρνει ηρεμία…. φαντασθείτε το σκηνικό…τα καλάμια στημένα περιμένοντας … και τον ασύρματο στο χέρι , να μιλάς με φίλους από όλη σχεδόν την Ελλάδα ….
και το φραπεδάκι δίπλα σου….με μια μόνο λέξη μπορώ να το περιγράψω…ΑΠΟΛΑΥΣΗ

Φυσικά δεν αφήνω απ εξω τον συνδικαλισμό , τον οποίο υπηρετώ εδω και 18 τουλάχιστον χρόνια στον ΟΤΕ , προσφέροντας ανιδιοτελώς τις υπηρεσίες μου , στον όποιο φίλο-συνάδελφο τις χρειαστεί..διότι πρόκειται για μεράκι......και το μεράκι μου είναι επίσης το πολιτικό κους-κους και η συμμετοχή στα πολιτικά σχόλια αλλά και παρασχόλια , μέχρις της υλοποιήσης του προσωπικού μου οράματος...να δω τον πολιτικό μου φορέα , όπως τον φαντάζομαι εγώ...όνειρα; ....ίσως.....όμως το παλεύω οσο μπορώ.

Όμως ας προχωρήσουμε παρακάτω αφού πλέον σας συστήθηκα ….

Το e-mail μου για οποιαδήποτε επικοινωνία είναι : sv7jke@yahoo.gr και το msn μου : stamatisote@hotmail.com τα οποία είναι-είμαι στην διάθεση σας για να μιλήσουμε….
Επίσης εάν βρεθείτε στην Καβάλα το σπίτι μου είναι :
Long : 24.3999 E (24° 23' 60'' E)
Lat : 40.9363 N (40° 56' 11'' N)...
σας περιμένω για καφέ.........αν πάλι δεν με βρείτε τότε καλέστε με στο 145.325 ή στο R7b..ή στο R7

Ελπίζω η περιήγηση σας στο site μου να σας ικανοποιήσει...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη σας....73΄s